19.09.2018

Klarer ikke å sove og er ganske urolig, så begynte å skrive ned liste over alt jeg er takknemlig for i livet mitt akkurat nå så jeg kanskje roer meg ned litt.

btf

1. Jeg har verdens fineste kjæreste som er så god og snill med meg. (og er sykt kjekk i tillegg!) 

2. Jeg har en fantastisk familie som støtter meg uansett. 

3. Jeg har en trygg plass å bo og en veldig fin og snill samboer (tante Inger)

4. Jeg har plukket masse pærer og epler som skal bli til masse deilig syltetøy. 

5. Jeg har vært hos tante i Sandvika et par dager og kost meg masse. 

6. Jeg har to dachsejenter som alltid blir like glad for å se meg. 

Så jeg har masse å smile og være glad for. Bare viktig å minne seg selv litt ekstra på det. 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg