26.09.2018

Idag ble den store scrunchie dagen. Jeg prøvde å sy litt andre ting, men ikke klarte jeg å klippe ut riktig og ikke klarte jeg å sy ting sammen riktig vei. Så jeg ga opp. Av og til så må man bare innse nederlag og gjøre noe annet istede for å fortsette å bare gjøre alt verre. Lager disse på bestilling og, så bare å si om det er noen farger du ønsker så fikser jeg det 🙂 

Ellers har jeg vært på postkontoret og sendt avgårde noen pakker og jeg vil bare si at jeg blir hoppende glad for alle bestillinger og ordre jeg får! Det at folk vil bruke sine penger og kjøpe ting jeg har laget gjør meg så utrolig glad og stolt. Det gjør drømmen om å kunne leve som frilanser litt mer virkelig og betyr så utrolig mye for meg! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg