28.09.2018

Reklame for egen bedrift

cof

Idag har det vært en skikkelig fin og produktiv dag. Jeg fikk verdens fineste joggetur, det lå tåke over hele elva og det var dugg og frost i gresset.

cofcof

Storpruksjonen av scrunchies fortsetter! Du finner disse her 🙂

cof

Disse rosa finner du her her 🙂

cof

Også har det blitt til to nye Emmakyser  Emmakyse30# finner du her

cof

Emmakyse Nr 31. her

cof

Også har dachsejentene vært hos meg på syrommet og holdt meg med selskap. Veldig koselig ! Imorgen skal jeg på hyttetur med nevøene mine og gleder meg skikkelig masse, det skal bli skikkelig koselig! Vi skal fiske og ro i kano, lage pinnebrød på bål og spille masse brettspill.

 

Hva skal du gjøre i helga? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg