denne oktoberhelga har jeg

cof

Vært i en koselig 75 årsdag.

cof

Jeg bakte oreokake, og et av mine lifehacks er at jeg alltid pleier å lage en liten en i en skål eller glass så jeg kan sette i kjøleskapet så hvis den blir spist opp i selskapet så har jeg alltid litt når jeg kommer hjem! cof

Vi hadde pannekakefrokost på søndag. Både jeg og Andreas er enige om at god søndagsfrokost er skikkelig viktig!cof

cof

Vi luftet først dachsene også tok vi oss en tur inn i sentrum og kikket litt. Vi tuslet innom en bensinstasjon og kjøpte litt bakevarer, som vi hadde til lunsj.

cof

Ellers bare så vi på serier og slappet av og tok alt med ro. Vi lagde viltmiddag og spiste opp resten av oreokaken før jeg kjørte Andreas til flyplassen. Blir en stund til jeg ser han neste gang, men tiden går fort og plutselig sitter jeg på flyet til bergen igjen!

 

Hvordan har helga de vært? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg