rolig lørdag

Jeg hadde en litt treg og kjip morgen, men bestemte meg tilslutt at jeg får ikke gjort noe av å ligge i senga og furte så da var det bare å stå opp og lage deilig helgefrokost.

 

Så det ble omelett med kylling og litt salat (med syke mengder rømme, det er superviktig!)

 

Søteste Alma som er så nusselig søt med morgensveis!

Også ble det rester etter middag i går til lunsj idag. Jogget en lang tur til jeg måtte sette meg ned for jeg ble så sliten, det er litt terapi i det og slite seg fullstendig ut så slipper man å sitte å tenke og gruble over ting. Jeg har hørt på fin musikk og sydd til meg selv i hele dag. Også hadde jeg en lang og veldig fin Skypesamtale med Andreas. Det var veldig deilig å få pratet litt ut om ting. Nå står jeg på kjøkkenet og baker scones til nattmat og frokost imorgen. Så dette ble en usedvanlig rolig Halloween, men får heller ta igjen feiringa til neste år. Idag var det veldig deilig å ta alt med ro.

4 kommentarer
    1. Victoria Larsen: ja det er det altså! Viktig å ha litt hjernedød tid som man ikke trenger å bekymre seg over noe eller tenke på noe viktig! Helgefrokoster skikkelig viktig! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg