28.10.2018

cof

Jeg har gått lang tur i det nydelige været, angret på at jeg ikke hadde på meg votter og lue. For det blåste ganske friskt ute så gradestokken viste ikke mer enn 7 grader så. Jeg har traska rundt i joggebukse og svær strikkekardigan, sydd nesten ferdig en barnekjole. Prøvd til min store fortvilelse å fylle ut endel skjemaer og grini litt og vært litt sint, så roet jeg meg ned og ble i godt humør igjen ganske fort! 

 

Jeg skal ta tidlig kveld og prøve å få mandagen til å bli bra

 

Hva har du gjort i helga da? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg