Tirsdag

Gråværet har hengt over hele byen idag. Jeg og dachsene gjemte oss inne i varmen. Jeg har strikket utallige par med selbuvotter opp igjennom tidene, men aldri noen til meg selv. Men det skal jeg ha i år,så idag har jeg valgt farger og sitter og risser ned ideer på ruteark til mønster. Jeg har funnet en barnekjole jeg begynte på for skammelig lenge siden som bare ble halvferdig så den bør også bli gjort ferdig. Jeg har alltid tusen ideer men har ikke mange nok hender og døgnet har ikke nok timer så jeg får aldri realisert alle ideene mine. Vurderer å begynne å få andre til å test sy/strikke for meg så kanskje jeg kunne laget mer mønster på ting. 

 

Høres det interesant ut? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg