20.11.2018

Jeg har vært på 4 nattevakter på rad og må nå snu døgnet tilbake og kroppen hater det. Ørene mine har egen puls og jeg får hjertebank hver gang jeg bare prøver å reise meg opp. Men jeg blir dessverre nesten alltid sånn på snødøgnet og jeg hater det. For jeg mister hele dagen på å ligge i senga og syntes synd på meg selv. Jeg må i banken og få satt inn litt penger, men akkurat nå så har jeg ikke en sjanse til å komme meg ned trappa en gang. Så må bare ligge litt til og se om det kan roe seg ned litt først 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg