Glad ting

fptbty

– De søte fregnene på skuldrene mine har begynt å komme fram igjen siden jeg har begynt å bli så bleik.

– Var på skole framvisning der kusina mi sang veldig fint. 

– Jeg har klippet pannelugg igjen.

– Det skal være familieselskap til helga.

– Jeg får julekalender i helga!

– Frostrøyk ute.

– Besøkte ei herlig vennine og den fine familien hennes.

– Var på en veldig spennende fotografering (gleder meg veldig til å se resultatet.)

– Drukket litervis med Kuzmiteen min som smaker pepperkaker!

– Det er under en mnd igjen til jul!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg