08.12.2018

rhdr

Hatt overnattingsbesøk av den minste fetteren min. Vi har drukket kakao, bakt pepperkaker, pyntet pepperkaker og sett Astrid Lindgren filmer. davmde

Han satt og holdt fast i jakka mi eller i hånda mi mens vi så på filmer som kanskje kunne være litt skumle, han er så skjønn. 

Jeg har hatt det så fint denne helga, det har vært så koselig med Lillefix på besøk. Unger sier så mye fantastisk morsomt. Litt tidlig for meg å stå opp før 7 om morgenen, men noe av det beste med å bare være tante er at man kan sove når de leveres tilbake!

 

Jeg har så utrolig vondt i armene mine fremdeles etter vaksinene, så hvis de ikke blir bedre imorgen så blir det en rolig søndag.

 

Har du noen planer for søndag? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg