Kreativ gladmandag

fbtmdn

Jeg våknet opp grytidlig idag, og følte en skikkelig deilig følelse i kroppen som jeg ikke har kjent på en stund. Motivert og lysten på å skape noe, lage noe, gjøre noe! Lysten til å stå opp tidlig bare så jeg kommer fortere i gang med å sy noe. Jeg har i ærlighetens navn ikke hatt det på en stund. Sånn skikkelig motivasjon, og da er det bare å benytte seg av det. Så dagen i dag har gått til å skrive ned lister over ideer og inspirasjon til nye prosjekter. For det er sånn jeg kommer til å jobbe framover, I prosjekter som jeg gjorde på skolen. Så jeg kanskje klarer å få tilbake den gnisten og strukturen jeg hadde for et par mnd siden. Jeg kjenner at det klør i fingrene etter å komme igang og at det kribler i magen for jeg gleder meg så fælt til å kunne vise hva jeg har tenkt etterhvert 😀

Også vil jeg takke alle som legger julegaveshoppinga innom nettbutikken min. Det betyr så masse for meg at folk kjøper gavene til venner og kjæreste i min lille nettbutikk! Det gjør meg hoppende glad at noen liker tingene jeg har laget så godt! 

Sånn forresten: Hvis du vil sende det til noen som gave så bare skriv det i kommentar, så pakker jeg det pent inn så er det klart til jul! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg