Hatt en så nydelig fin helg med han her. Vi har bare spist masse god mat, vært på julemarked og ligget på sofaen og sett på annenhver episode med the bodyguard og chefs table. 
Vestlandet er ganske så fint selv i desember uten snø. 

Nå sitter jeg på bussen hjem fra Sandvika og innså vel i dag at jeg reiser hjem til foreldrene mine på torsdag og jeg ligger vel litt etter med bare absolutt alt. Har en haug med presanger som hverken er kjøpt/laget eller pakket inn. Rommet mitt er ikke ryddet, og jeg har ikke ordnet pepperkakehus. Lista bare fortsetter. Så jeg må bare se hvor mye jeg får gjort imorgen, for det er alt jeg egentlig alt jeg rekker før jeg drar hjem. Skulle vel helst ha to uker til julaften for å komme i mål, men sånn er det bare noen år. 2018 har bare vært et sånt år. Rett og slett

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg