Jeg har vært litt hjemme på Vestlandet og feiret jul. Og jobbet masse. De har trengt ferievikarer og jeg trenger desperat penger.

Pyntet meg med mammas julebrosje på jobb! Det har vært så koselig å jobbe i jula. De spiser masse god mat og kaker og har fått presanger og har masse besøk. Er ei sånn magisk stemning rundt juletider og det er mye glede og spenning.

Vi har hatt et begredelig julevær. 4+ og regn sto iallefall ikke på min ønskeliste. Men enda så er det litt snø igjen og vi grilla faktisk ute en dag, og spiste ute. Med rikelig med påkledning og pledd i alle stoler vel og merke. Men det var skikkelig koselig! 

Mamma og pappa har verdens kuleste stuebord. Det er laget av en bukk og en gammel møllestein.

Så julen mjn har vært veldig fin. Imorgen reiser jeg nedover igjen og skal feire nyttårsaften på Østlandet.

Hvordan har jula de vært?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg