Jeg får ikke sove. Igjen. Jeg lå i to og en halv time og vred meg før jeg ga opp. Kroppen er utslitt men hode vil ikke slappe av. Det kverner der inne. Tusen ideer, så mange ting jeg har lyst å gjøre. Tusen tanker om hvordan det skal gjøres, men få ideer om hvordan jeg skal få gjort det. For alle ideene krever en viss finansiering og en god del tid og det er vel noe jeg ikke har så mye av i det siste. Det verste er vel egentlig at det er jeg som er min egen begrensning, for jeg er bare en person og det er ikke ubegrenset med antall timer i døgnet og jeg får ikke til alt. Helst skulle jeg hatt penger til å betalt noen til å gjøre ting for meg. Realisert ideene mine. Det hadde vært det beste. Istede får jeg nøye meg med å bare skrive ting ned og jobbe så effektivt jeg kan innemellom. Det mest frustrerende med å ligge her er at jeg har så masse jeg vil gjøre, skulle gjort. Men kroppen er alt for sliten, jeg orker ingenting, men hode vil. Hode har en hel masse den syntes jeg burde gjøre, så da blir jeg bare liggende under dyna mi og vende fra side til side mens jeg prøver å finne ut om det er lettere å kjøpe en ferdig hylle, eller om jeg skal snekre en selv. Sånne ting. Sånne helt banale ting som uansett hva ikke kan gjøres før imorgen/en helt annen dag uansett så det hjelper ikke å ligge her og vri seg. Jeg bare babler. Overtrøtt og sliten er en lite gunstig kombinasjon for meg.

Jeg skal slutte å bable nå, skal prøve å legge meg en gang til, kanskje sovne denne gangen. Har ganske mye på planet imorgen så hadde vært deilig å få sovet skikkelig ut. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg