Jeg har vært på jobbmøte idag. Og jeg tror det gikk veldig bra! Så krysser fingrene. 
Ellers har jeg brukt resten av dagen på å sende mailer og ringe rundt etter jobbattester. Nå ligger jeg på sofaen og der på serier og strikker. Jeg har kommet til sesong 3 i the big bang theory igjen, og jeg akter å ligge her resten av dagen. Jeg er kjempesliten og det er bare deilig å få slappe av litt og lade opp til ny dag imorgen. 
Inger lagde middag i dag, med viltkjøttkaker og rotmos. Like godt som det ser ut som! 

Hva har du brukt dagen på?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg