Jeg har ikke igjen gardinene på kvelden så morgenlyset får slippe inn på rommet, så jeg våkner av meg selv før 7 hver morgen. Veldig deilig å komme seg opp tidlig, ta fjøset, sette på kaffetrakteren, fyre i prisen og lufte hunder. Idag skal jeg prøve å komme litt mer i orden her, rommet mitt bærer fortsatt sterkt preg av flyttekasser og lite system. Jeg har litt ting som skal syes, og et heklateppe som jeg akkurat har begynt på.                                                                                                    Hva er din morgenrutine? 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg