rpt

Jeg hadde ikke på noen vekkealarmer idag og det var skikkelig deilig. Sov til jeg våknet av meg selv og gikk tur med dachsene innover dalen. Det er litt overskya og trist vær ute, men det vil forhåpentligvis lette iløpet av dagen. Jeg kjenner at jeg er skikkelig sliten idag. Hodet føles som grøt og det verker i alle ledd. Kjedelig å endelig ha en fridag så skal jeg bruke den på sofaen under et teppe, men det har vært litt vel mye jobbing i det siste så viktig å hvile imellom når jeg kan. Jeg reiser til østlandet til helga så jeg må pakke og rydde på rommet mitt. Kanskje hvis jeg sover en time til så våkner jeg opp uthvilt og med masse ny energi? Kanskje. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg