Hadde kortvakt på jobb og hadde så Lasse jeg skulle gjort og ordna, men veien var stengt pga vegarbeid så da var det bare å snu og sette seg et par timer på kafé istede. Jeg fikk slrevet inn masse i almanakken min og strikket ganske mye på et erme, så fikk vært litt produktiv iallefall. Men etter nesten 3 timer så var fortsatt veien sperret så kom pappa og hentet meg og kjørte gamleveien hjem og sa var nesten hele dagen gått. Så alt som ikke har blitt gjort må bare vente et par dager. 
Det har vært et så nydelig vær de siste dagene og det er meldt fint til iallefall over helga! Jeg har faktisk fri til helga så spørs om jeg ikke må ta meg en fjelltur eller sove en natt i telt. Kanskje begge deler.                                                                                      Har du planer for helga? 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg