Arbeidsdag og trugetur

Vi har hatt skikkelig arbeidsdag idag. Vi har revet planker og bygget gjerder og limt fliser og rydda og bært på plass ting. Det er mye arbeid på en gård og man går aldri tom for ting å gjøre. Det begynner å nærme seg lamming også så greit å få mest mulig ting gjort før. Det var strålende sol idag så vi gikk en tur  på truger til hytta og fiksa litt tinf og drakk kaffe. Det er ganske nydelig her da.

Ellers så går det for det meste i jobbing og arbeidsklær. Har ryddet på låven så vi skal ha plass til masse ny ved og skal kløyve endel imorgen hvis været tillater det. 
Men nå er hele kroppen sliten og jeg spiste dbl så mye middag som jeg pleier for jeg var så sliten etter all jobbinga idag. Så nå skal jeg sove til jeg våkner SV mrg selv imorgen! 

 

Har du noen planer for helga?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg