Bondepikedrakter og hjemmetjenesten

Syr bondepikedrakter og fantasidrakter så nålene bare spruter. Under 2 uker igjen til 17.mai, men hvis du ønsker å bestille en så har jeg enda tid å sy en til deg! Jeg syr til jenter og gutter Fr 1-12 år og damer i alle str:-) Bare å sende meg en melding så finner vi ut av det. Imorgen begynner jeg i opplæring på hjemmetjenesten. Det blir kjempespennende, men grugleder meg litt. Alltid nervøs før en begynner i ny jobb, nye rutiner å lære seg, nye mennesker og masse ting bare som skal læres. Men forhåpentligvis så blir det bare ålreit.

 

Hva skal du ha på deg på 17.mai?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg