Bursdagsfeiring med familien!

Jeg hadde bursdagsfeiring med familien idag! Jeg var på jobb idag, så det aller meste ble fikset klart i går. Men jeg fikk god hjelp av mamma med alt som gjensto. Det kom besteforeldre, tanter og onkler og søskenbarn. Jeg lagde en ganske enkel salatbuffet med litt diverse. 
Og selvfølgelig masse dessert! Tilbehøret til desserten var nesten like søtt som desserten selv! 
Marengs! 
Den lille gangen ble fyllt opp av sko
“Ballongen har penger i seg!  Det er hemmelig! Ballongen har en hemmelighet i seg! Felix 3 år.         Har hatt en kjempefin dag i dag! Det har vært kjempekoselig å ha familien på besøk og det ble noen fine timer med skravling og kakespising. Måtte ta en powernap etterpå, og nå gjenstår det bare å ta en siste oppvask. Så skal jeg legge meg til å sove igjen!                                                                                                           Hvordan har din søndag vært? 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg