Dacher og migrene

Jeg har vært sengeliggende i halve dag. Migrena kom tilbake med et smell, og jeg er tom for medisin og paracet gjør ikke samme nytten. Så da er det bedre å prøve å sove det bort, problemet er at jeg sov for lenge på ettermiddagen og nå ligger jeg fremdeles og bare stirrer i taket. Har hatt sengebesøk da, så det hjelper. 
Her er meg før kl var 3. Da jeg var i godt humør og hadde masse engergi. En time senere lå jeg i mørket under dyna. 

Kryss fingrene for meg at jeg er bedre imorgen.

 

Xx

 

 

3 kommentarer
    1. Excellent goods from you, man. I have keep in mind your stuff previous to and you’re just
      too magnificent. I actually like what you’ve got here, certainly like what you’re stating and the way in which by which you are saying it.
      You’re making it entertaining and you continue to care for to keep it smart.
      I can’t wait to learn much more from you. That is actually a
      wonderful web site.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg