Dagen derpå

Jeg har hatt en rolig komme seg etter jetlag dag. Hjemreisen i går tok nesten 9 timer med venting og forsinkelser. Så det var deilig å ha en dag til å bare hente meg inn. Andreas lå endel på skuldra mi og sov etter jobb. Imorgen skal jeg kanskje møte ei venninne, og lage svære rekesmørbrød med Andreas. Siden det er siste dag sammen. Jeg er fortsatt ganske snørrete og tung i hodet, så håper formen imorgen blur bedre så jeg får redigert ferdig London og Dublin bildene mine. Har du hatt ei fin helg? 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg