Fra skisse til maleri

Noe av det aller aller morsomste med å stå krokimodell er når de som tegner bruker skissene  de har tegnet og lager noe av de! 
Som dette maleriet til Rune Furelid som er laget av en kombinasjon av flere krokier og er abstrahert. Dette bildet er også den største versjonen av meg jeg noensinne har sett! Den er 2,3 m høyt! 
Alle kunstnere har sine uttrykk og tolkninger, og jeg tviler på at noen ville kjent meg igjen i det. Men jeg vet at det tar utgangspunkt i meg og det er bare helt hinsides kult! Dette bildet er nå solgt så det vil forsvinne ifra galleriet til Rune i løpet av uka. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg