Fri og sofadag

Jeg har hatt to dager fri og ikke gjort noen ting som helst. Jeg har sovet kjempelenge og luftet hundene, så har jeg stort sett ligget på sofaen og enten brodert eller strikket noe. Pakket litt til turen neste uke, men ellers ikke noe å skryte av. Jeg har jobbet mye i det siste og kjenner at jeg er sliten, så jeg må bare av og til ta noen av fridagene med knusende ro og gjøre minst mulig. Selv om det er skikkelig kjipt å bare ligge på sofaen og ikke gjøre noe. Liker å være produktiv og er jeg ikke det en dag så føler jeg meg skikkelig udugelig og lat, men skal jeg orke å fortsette å jobbe som jeg har gjort i det siste så må jeg bare slappe av og ta de fridagene jeg får. 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg