God morgen!

Når jeg våknet idag hadde allerede sola stått opp og jeg kjente faktisk sola varme i nakken. Det var skikkelig deilig å kjenne varmen ifra sola igjen. Det er lenge igjen av vinteren og skiføre, men kanskje det vil bli litt mildere framover istede for den bitende kulda.                                                                                     Jeg skal ha min første opplæringsvakt i ny jobb idag. Så jeg er veldig spent!                                                                                                                                                               Håper mandagen din blir bra! 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg