hjemreisedag

Idag skal jeg reise hjem og jeg ligger fremdeles under dyna. Trekker bare beina enda mer oppunder meg og dyna enda lenger over hodet. Dette er den verste dagen i et avstandsforhold, hjemreisedagen. Jeg blir alltid i et så rart humør, veldig tankefull og melankolsk og ler og griner om hverandre. Det gir ingen mening, men sånn er det alltid når jeg må reise hjem. Selv om det ikke er så lenge til vi skal ses igjen, så er det bare en sånn vond klump i magen som ikke gir helt slipp. Men det har blitt bedre, og jeg blir ikke så lei meg lenger. For jeg vet jo at det bare er et par uker til neste gang. Jeg har bursdag i februar så vi skal møtes da og ha det kjempefint sammen.

Så nå skal jeg komme meg opp, ta et par klesvasker og rydde litt, og lage middag til Andreas kommer hjem fra jobb. Så skal vi bare kose oss og nyte den siste kvelden vi har sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg