Hva jeg savner mest med vestlandet

Etter at jeg flyttet ned igjen til østlandet så er det noen ting som jeg virkelig savner med Vestlandet.                    – Jacu kaffe.                                                                                – Høye fjelltopper å gå på                                              -Ålesund, med sine fantastiske kulturtilbud, arkitektur og koselige kafeer                                                                    – Å ikke stampe i kø, for det er ikke nok biler til å lage kø                                                                                                – Potetball torsdag                                                                     – Sveler                                                                                      – Fersk sjømat på kaia, det finnes ingen bedre måte å starte helgemorgenen på!                                                      – Vestlandslefser, jeg og mamma pleier å kjøpe det til hjemturen etter å ha handlet på butikken                         – HAVET, gurimalla det tror jeg at er det verste, å ikke kunne se havet på hverdagsbasis. Lukte frisk sjøluft og se inn i evigheter av hav og fjell

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg