Ny jobb

nfd
Idag har det vært førstehjelpskurs på jobb. Viktig å kunne, for man vet aldri når man vil få bruk for det! 

for Jeg har hatt min siste opplæringsvakt. Så fra neste uke av kommer jeg til å jobbe selvstendig. Det er helt utrolig mengder med, ting å sette seg inn i. Hvilke rutiner de har, alle hjelpemidler, hva brukerne liker å spise, og hvordan de liker å gjøre ting. Men må bare ta en ting av gangen, og komme inn i systemet så vil ting komme av seg selv.

Var så sliten når jeg kom hjem fra jobb, så spiste et par toaster og sov et par timer. Skal tidlig opp imorgen og så best å få hvilt masse så jeg er klar igjen til morgendagen.                                                                 Har du noen planer for valentinsdagen?

 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg