Overskudd og kreativitet


Jeg har alltid vært en energibombe, en som det alltid har kokt i blodet med masse ideer og har aldri hatt nok tid i døgnet til å gjennomføre alle planene mine. Men så har ting vært litt vanskelig på hjemmefronten og jeg har det siste halve året druknet meg selv i jobb. Misforstå meg rett, det var helt frivillig og nødvendig, men plutselig en dag så satt jeg og pratet med mamma og hun sa bare “du har slutta å laga ting du” og da innså jeg at det kunne gå ukesvis mellom hver gang symaskinen min var i bruk og tegneblokka ikke har vært i bruk de siste månedene. Jeg har bare jobbet og fokusert på det, har ikke orket så mye annet, så nå kjenner jeg at jeg må ta ting litt mer med ro. Jobbe litt mindre, ha litt mere fri. Ha mer tid til å lage ting, male, sy, fotografere. Jeg trenger å få drevet mer med kreative ting. Gjøre noe med alle ideene mine som bare er skrevet med i en notatblokk og venter på å se dagens lys.

Jeg må bare komme igang igjen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg