Overskuddet har begynt å komme krypende

Jeg har endelig begynt å tegne igjen, og det kjennes veldig godt. Jeg har ikke hatt noe overskudd til noe særlig annet enn jobb, og husoppussing de siste månedene. Så kanksje jeg framover faktisk kan begynne å produsere og lage ting igjen. For jeg har masse ideer og planer, men jeg har ikke hatt kapasitet eller hjerne nok til å klare å utføre det. Når det bare er grøt i hjernen også skal du matematisk prøve å regne ut fellinger og størrelser og hvordan vinkel den trebiten skal skjæres i så går det ikke.. Men kanksje nå framover så blir det mer sånne ting. Jeg håper det.

 

1 kommentar
    1. Great post. I was checking constantly this blog and I am inspired!
      Extremely useful info specifically the closing phase 🙂 I handle such info a lot.
      I used to be seeking this certain info for
      a very lengthy time. Thanks and good luck.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg