Regn og snøværstirsdag

Endelig litt fri og det som møter meg er masse regnvær og snø! Vestlandet kan være så nydelig vakkert og av og til så humørsykt på været at det er til å bli gal av. Vi har enda ikke skiftet fra vinterdekk enda og kommer til å drøye det litt til, siden det fortsetter å lave ned. Jeg prøvde meg så vidt som bilmekaniker idag, og det fungerte sånn passe dårlig. Var vel for det meste gjennomvåt og kald til margen som gjorde det trasig å være ute. Jeg våknet tidlig og skal opp tidlig imorgen så kommer til å legge meg tidlig idag. Mine planer om telttur denne uka er skylt bort i regn og tordenvær, men får heller prøve på igjen om et par uker. Når været tillater det.

Hva slags planer har du for helga?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg