rød lebestift og strikking

Idag var det en sånn dag der jeg måtte av joggeklærne og sminke og fikse meg opp litt. Jeg er fremdeles i Bergen, og kjenner at det var utrolig deilig å bli et par ekstra dager. Å være hos han gjør at jeg virkelig kan puste ut litt og virkelig slappe av, le masse og bare være meg selv. Jeg og Andreas har bare spilt mario, sett på serier og filmer (vi velger stort sett annenhver for vi blir aldri enige, med mindre det er dokumentarer). Ellers har det vært en rolig helg, litt turer og kikking på kjøpesenter. 

Vi har også laget masse deilig mat, skikkelig helgefrokost er like viktig for oss begge. Og vi bakte sjokoladekake med masse non stop på.

Ellers har jeg fortsatt å strikke på en setesdalsgenser. Denne har ligget i en pose i flere år, men sånn er det dessverre med de fleste av prosjektene til meg selv. De blir gjort halvveis ferdig før jeg får et nytt bestillingsoppdrag, så blir de lagt i kurven og blir liggende der. Lenge. Men jeg har strikket ferdig bolen og nesten et erme, så det er ikke så mye som er igjen. Så nå kan den kanskje endelig bli ferdig, i løpet av uka.  Jeg strikker forresten på oppdrag så hvis du har lyst på en kofte eller et par votter, men ikke strikker selv så kan jeg gjerne gjøre det for deg! Pris og tid jeg bruker på å strikke vil variere i forhold til garntype og størrelse på prosjektet, men send meg gjerne melding så finner vi ut av det 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg