Rot og sinnsro

 

 

 

 

Idag har jeg fått gjort en hel masse passe kjedelige ting som å pante flasker og kjøpe poteter, vært en tur i banken og ryddet på rommet mitt. Jeg har slitt mye med migrene og lite søvn de siste dagene, og jeg tror mye av det bunner i kaoset jeg har rundt meg. Jeg klarer ikke å slappe av når det er rotete, men jeg har vært så sliten at jeg har prøvd å bare lukke øynene for det. Men det fungerer dårlig så da er det bare å rydde, eneste måten å få tilbake sinnsroen på.                                                  Ellers har jeg bare prøvd å fullføre ting, halvferdige prosjekter som bare mangler montering og knapper. Ting som jeg bruker en halvtime på å fullføre, som har ligget i flere mnd. Prøve å få redusert den svære haugen med ufoer så jeg kan begynne på nye og spennende ting.
Vi har ei med løpetid hjemme, hun er super hormonel og fresende sint. Hun som vanligvis er så snill og rolig. Det har heldigvis begynt å avta, så da må bare hun andre frøkna få det og bli ferdig med det. Så kan alt gå tilbake til normalen.

Også har jeg sydd en hel haug med scrunchies som vil bli lagt fortløpende inn i nettbutikken!

 

🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg